kropkanadi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2003

Doszłam dziś do wniosku, że czasem słowo mówione nie tylko dorównuje pisanemu, ale nawet je przewyższa.Szkrabla – jedna z głównych bohaterek tutejszych rozmów, prowadzi zawsze bardzo ciekawe dialogi przez telefon…aż żal że nie mamy podsłuchu.Ale pomyślimy o tym kiedyś :P a na razie krótka próbka typowych rozmów bez-ładu-i-składu..tak bonusowo.
***
Ja: No i pusłuchaj…
Szkrabelka: (ciszej) Posuwaj? kogo?
Ja:mnie…ee CO??? O_O
***
Ja: No to o czym ja to mówiłam…?
Szkrabelka: (ciamk ciamk ciamk – nie chcę wiedzieć corobiła :P)
Ja:…eee Basia…?
Szkrabelka: Co?
Ja: Co ja mówiłam?
Szkrabelka: Nie wiem, myślałam, że ty wiesz…
Ja: No nie…zapomniałam…
Szkrabelka: To może zapytajmy kogoś?Może pana prezydenta?

Z pozdrowieniami dla przewodnika narodu.:)

Jacek (20:48)
ale mialem opcje dzisiaj…
Krawat’ (20:48)
widze ze chcesz mi o tym powiedziec .. wiec mów!
Jacek (20:49)
ide sobie przez przejscie pod centrum, tak zajebiscie glodny ze nawet nie chcialo mi sie isc pod bajke na kebaba bo zadaleko
Jacek (20:49)
no to stwierdzilem ze zjem cos w tym chujowym oskarze
Jacek (20:49)
patrze… jakos sporo ludzi tam stoi
Jacek (20:50)
podchodze zeby sobie kupic ta gowniana kanapke… a tam lezy martwy koles
Jacek (20:50)
tak mnie to zniesmaczylo ze poszedlem do a-petita obok
Krawat’ (20:50)
jak to
Krawat’ (20:50)
jestes okropny!
Krawat’ (20:50)
Jak zmarł?
Jacek (20:51)
nie wiem lezal typ na plecach i mial otrwarte oczy w grymasie bolu
Krawat’ (20:52)
KOSZMAR
Krawat’ (20:53)
Jak ja nielubie martych ludzi
Jacek (20:53)
no, mnie tez wkurwiaja, walaja sie po podlodze
Krawat’ (20:53)
jak bym znalazła jakiegos skancerowanego to bym sie niepozbierała
Jacek (20:56)
to mnie tylko utwierdzilo w przekonaniu ze w oskarze syf podaja
Krawat’ (20:57)
a ja to wczoraj jadłam
Jacek (20:58)
to pojdz jutro
Jacek (20:58)
ten gosciu bedzie w menu
Krawat’ (20:58)
heehehe
Krawat’ (21:00)
a niewiesz jak miał na imie?
Krawat’ (21:00)
Bo moze bedzie jakas nowa kanapka pt. „Andrzejek” lub „pawełek”
Jacek (21:00)
nie wiem, nie chcial powiedziec
Krawat’ (21:00)
tajemniczy chłopakk

***
Ja tam zawsze wiedziałam żeby jeść w a-petit….miałam kiedyś takiego chłopca w szkole-Oskara- spokojnie by się zmieścił do kanapki…

Jawor (23:58)
co to za bejbi boj?
Jawor (23:58)
…jeżeli wogule mogę zadać takie pytanie. o ile to nic osobistego czy coś.
Ja (0:00)
hehehe spoko moj kumpel z ktorym ide na impreze w piatek
Ja (0:00)
a „baby boy” to taka imprezowa piosenka
Ja (0:00)
to sie smieje ze on bedzie moj bejbi boj :P
Jawor (0:01)
jakbys szła z komandosem [Pegazem z poprzedniej notki -dop.red.] to byłby pewnie twoim „gejbi boj”
Jawor (0:01)
„gej-bi boj”
Ja (0:02)
ROTFL !!!!!!!
Ja (0:02)
ej zaraz to wrzuce na kropke
Ja (0:02)
tylko zeby sie nie zrobila monotematyczna
Ja (0:02)
bo bedzie kropka nad BI :P
Jawor (0:03)
ejj… bo znowu będzie że ja mam coś do Komandosa
Jawor (0:03)
ale nie ma to jak dobry dowcip o pedałach

Pegaz (0:00)
zdjęcie
Pegaz (0:00)
to jest kolo ktory … zreszta niewazne
Pegaz (0:01)
zdjęcie
Ja(0:01)
ktory co?
Ja (0:01)
fajny jest
Pegaz (0:01)
no super -.-
Ja (0:02)
a tak w ogole michal…czemu ty o polnocy siedzisz na stronie z facetami „cute&sexy”…
Ja (0:02)
?
Pegaz (0:02)
….eee….
Pegaz (0:02)
to jest podchwytliwe pytanie
Pegaz (0:02)
nie siedze na tej stronie
Pegaz (0:02)
to sa zdjecia ktore dostalem od tego kolesia
Ja (0:03)
aha jasne….w sumie to jeszcze lepiej
Ja (0:03)
czemu o polnocy jakis koles daje ci zdjecia ze strony „cute&sexy” ?
Pegaz (0:03)
bo ja …em..no znam tego kolesia
Pegaz (0:03)
bo to bylo tak ze mnie kolezanka z nim poznala..on mieszka w niemczech
Pegaz (0:03)
znaczy
Pegaz (0:03)
bo…
Pegaz (0:03)
ja nie wiedzialem ze on jest…ten…lewy no
Pegaz (0:03)
i jak sie do mnie usmiechal to ja tez sie do niego usmiechnolem pare razy… i on to chyba opacnzie zrozumial
Pegaz (0:06)
ale mnie to przeraza wiesz?
Ja (0:07)
bo co bo mu sie podobasz
Pegaz (0:07)
….. BO NIE JESTEM GEJEM
Ja (0:08)
(rotfl)
Ja (0:08)
spoko tak sie uśmiałam że dziś w nocy nie zasne dzieki
Pegaz (0:09)
co? z czego/
Pegaz (0:09)
nie no nie chce chlopakowi serca zlamac

Ja (23:42)
to ten
ten jest w sam raz dla ciebie
Ja (23:42)
a nie sorry
Ja (23:42)
ty lubis mniej pyzatych
Ja (23:42)
to ten
Ja (23:47)
ogladasz czy nie?
CzarnaAnia (23:47)
ogldam hehe wlasnie wyszukiwanie przegladam hehe jak narazie jeden punk
Ja (23:47)
ale wyslalam ci kandydata dla ciebie
CzarnaAnia (23:48)
ale tego ostatniego co mi dawalas daj jeszcze raz bo widac taki ladny ze mi siem monitor rozpiepszyl i musialam restartowac

Szkrabelka (20:32)
jak bee ogladac film pt johnny wykałaczka to bedzie obciach?
Szkrabelka (20:33)
oooo RoboCop 2 na jedynce
Ja (20:33)
nie no co ty
Ja (20:33)
johny wykałaczka to klasyk gatunku
Szkrabelka (20:33)
jakiego?
Ja (20:36)
melodramat kuchenny
Szkrabelka (20:38)
w gazecie mam napisane że to opera science fiction
Szkrabelka (20:39)
mogli się pomylić

Holly (19:19)
chorujesz?
Ja (19:20)
nom
Holly (19:20)
ojoj
Ja (19:24)
w poniedzialek raczej bede w skzole
Ja (19:25)
wiem ze za mną tęsknisz
Holly (19:25)
jeszcze nie zdazylam tesknic
Ja (19:28)
no wiesz
Ja (19:28)
taka nieczula z ciebie kopareczka
Holly (19:28)
dzis pawel awansowal na jaszczurke
Ja (19:34)
jeju jakie to słodkie
Ja (19:35)
może niedługo bedziesz jego salamanderką plamistą
Holly (19:35)
oby
Holly (19:36)
bo wczoraj bylam pokemonem…
Holly (19:36)
za co oczywiscie oberwal
Ja (19:46)
ja bym się już poważnie zastanawiała nad tym związkiem…
Holly (19:46)
ale ja jestem masochistka wiec mi odpowiada
Ja (19:50)
eh kobiety…

Ja(16:46)
jou
Szkrabelka (16:46)
hej hp
Szkrabelka (16:46)
ho
Ja(16:47)
chora jestem
Szkrabelka (16:47)
smutne to
Ja (16:48)
huhu masz wspolczucie na poziomie matki teresy z kalkuty
Szkrabelka (16:50)
kiedy boli to znaczy ze pan Jezus Cie całuje dziecko
Szkrabelka (16:52)
(podobno tak matka teresa mówiła)
Ja(16:53)
no tak jak ojciec Rydzyk „To dla Boga córko”
Ja (16:53)
no jak tak to sie ciesze z choroby
Szkrabelka (16:54)
no widzisz
Ja(16:54)
tylko co powie pan Jezus na to ze lecze sie kroplami z zawartoscia spirytusu 70% :P
Szkrabelka (16:55)
a Jezus na to niemozliwe

Ja (22:13)
czy jaklbym ci dala plytke to bys mi przegrala ?
Holly (22:13)
a co bym za to miala?
Ja (22:13)
buzi ci moge dać
Ja (22:13)
wiem ze chcesz
Ja (22:13)
kopareczko moja
Holly (22:14)
no jakby nie do konca….
Holly (22:14)
wampirku
Ja (22:14)
a co chcesz materialistyczna koparo?
Ja (22:14)
:]
Holly (22:15)
prace domowa z matmy przez tydzien
Holly (22:15)
z zadaniami z gwiazdka wlacznie
Holly (22:16)
no dobra, moze byc guma do zucia….
Ja (22:16)
o zbijasz z ceny
Ja (22:16)
matma odpada
Ja(22:16)
ale moge ci pomoc z wychowania seksualnego
Holly (22:17)
nie wiesz, moze jednak zostane przy tej gumie
Holly (22:17)
do zucia….

Jacek (20:57)
wogule to musze uwazac w rozmowie z toba przez gg bo znowu trafie na forum publiczne :P
Jacek (20:58)
np nie moge ci sie spokojnie zwierzyc ze wyruchalem koze bo zaraz to wstawisz na swoja kropke :]
Ja (21:00)
(rotfl)
Ja (21:00)
ej nie przesadzajmy twoje wyznanie ze ruchasz koze nie byloby smieszne…byloby tragiczne :]


  • RSS