kropkanadi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2004

Szkrabelka (19:03)
co to jest farmer boys?
Ja (19:04)
nie wiem zalezy gdzie to znalazlas ,na stronie porno?
Ja (19:04)
moze to sa farmerzy po prostu
Ja (19:04)
albo pomocnicy farmerow
Szkrabelka (19:04)
nie, ale blisko
Szkrabelka (19:04)
w opisie na gg aliny
Ja (19:04)
ol to istotnie blisko :P
Szkrabelka (19:05)
nie no to chyba jakis zespol
Ja(19:05)
zespol..no tak zapomnialam ze Alina w Bydgoszczy mieszka
Ja (19:05)
to pewnie lokalni idole ;)
Szkrabelka (19:06)
a no pewnie tak, uslyszala ich na koncercie w remizie :]
Szkrabelka (19:06)
ich hit „chłop z bydgoszczy” nie schodzi z list przebojow :D

***
Szkrabelka (19:17)
to co pozyczysz mi jakas plyte ?
Szkrabelka (19:17)
gilu?
Szkrabelka (19:17)
bo nie mam czego sluchac
Szkrabelka (19:18)
bo nie mam kazy
Szkrabelka (19:18)
a moje plyty juz mi sie znudzily
Szkrabelka (19:18)
i jestem w bardzo niezrecznym polozeniu
Szkrabelka (19:18)
i jest mi zle
Szkrabelka (19:18)
i w ogole
Szkrabelka (19:18)
i planuje samobojstwo
Ja (19:19)
dobra ale mojego antosia szprychy nie daje!
Szkrabelka (19:19)
kurwa :/

Każdy z nas kiedyś słuchał disco-polo ;P.Z pozdrowieniami dla Bydgoszczam (?).Pani redaktor

CzarnaAnia (22:42)
tyle ze jeszcze przez pol roku trujac te bzdety i zmieniajac argumenty jak rekawiczki mowil ze „kocham cie czy sie zmienisz czy nie” hehehe
CzarnaAnia (22:42)
taaaa
Ja (22:44)
pff
Ja (22:44)
on jest smieszny i zalosny zarazem
CzarnaAnia (22:45)
hehhe ale nadal to niezla dupa
CzarnaAnia (22:45)
i w sumie to trza mu przyznac ze jednego mi oszczedzil.. to zawsze on patrzyl na moje plecy.. nigdy ja na jego

Właściwie to do teraz nie wiem co Anna miala na mysli :P Jakieś pomysły?

Voltan (0:01)

http://www.freepgs.com/exlibris/koncerty/juwenalia2/k7.jpg

Voltan (0:01)
to rządzi
Ja(0:02)
fajna eee kurtka ?
Voltan (0:02)
koszula
Voltan (0:02)
jedwab
Ja (0:02)
pimp
Voltan (0:03)
hiehie
Voltan (0:03)
nie widać na tej fotce, ale haftowana w smoka
Ja (0:03)
looooo
Ja (0:03)
szpanersko
Voltan (0:03)
z lekka
Voltan (0:04)
ale mam ją za darmo
Voltan (0:06)
heh… na wszystkich fotkach z dzisiaj wyglądam tak samo… jakbym w ogóle sie nie poruszał
Ja (0:07)
jeszcze powiedzą ze manekin tam stal
Ja (0:07)
ze to tylko taki pic ze cos tam gra na klawiszach
Voltan (0:07)
ej
Voltan (0:07)
ale ja tam włosami machałem i w ogóle
Ja(0:07)
btw tez umiem grac na klawiszach
Voltan (0:07)
tylko tego na fotkach nie widać
Ja (0:07)
sie uczylam i mam niezly sprzet
Ja (0:07)
znaczy jak na temate czasy
Voltan (0:08)
ja nie umiem
Voltan (0:08)
ale gram i mam dobry sprzęt
Voltan (0:08)
jak na te czasy
Ja (0:09)
nie umiesz ale grasz ?
Ja (0:11)
ja nie moge profesjonalny zespol grajacy na Juwenaliach
Ja (0:10)
wez sie nie przyznawaj
Voltan (0:10)
staram sie
Voltan (0:10)
gram tak, żeby wyglądało, że umiem

prawda boli….a ktoś z was był kiedyś na kncercie Exlibris :P (Juwenalia warszawskie choćby)? :]

[Mój status: "Kto się zna na komputerach i mi pomoże?????"]

Kobieta (9-05-2004 23:42)
ja sie znam
Kobieta (9-05-2004 23:42)
wiem wszystko
Ja (9-05-2004 23:42)
to co to jest wejscie RPC ?
Kobieta (9-05-2004 23:44)
eee… no… myslalam ze nie umiesz wylaczyc gg czy nie wiesz jakie sa zasady gry w kierki on lajn…
Kobieta (9-05-2004 23:44)
ale wejscie rpc to radio pochodna chlorowca
Kobieta (9-05-2004 23:44)
jak wszystkim powszechnie wiadomo
Ja (9-05-2004 23:45)
-.-
Ja (9-05-2004 23:45)
mam dziwne przeczucie ze mi nie pomozesz
Kobieta (9-05-2004 23:45)
nie no cos ty, daj mi szanse
Kobieta (9-05-2004 23:45)
wiem co to jest wyjscie usb
Ja (9-05-2004 23:48)
lal ciekawe jak daleko na tym zajdziemy :]
Kobieta (9-05-2004 23:50)
hehe
Kobieta (9-05-2004 23:50)
zapytaj [cenzura]
Kobieta (9-05-2004 23:50)
moze tym razem uda mu sie komus pomoc z kompem a nie go doszczetnie rozjebac jak to sie zdarzalo w przeszlosci…
Ja(9-05-2004 23:53)
tak to byla dobra rekomendacja..

***
Kobieta (9-05-2004 23:54)
zdziwiłabym się gdybys nie skorzystala
Kobieta (9-05-2004 23:54)
w kazdym razie wszyscy nadal w niego wierza i trzymaja kciuki ze moze kiedys…

Technika nie idzie naprzód, to tylko ludzie się cofają :].

ManTis (22:31)
czolem. co ja tam robilem na imprezie, bo wszyscy mnie objezdzaja (?)
Ja (22:31)
zalezy co ci mowia :
Ja (22:31)
ja bym cie m,ogla objechac za macanie mnie jak chcialam spac
ManTis (22:31)
!ha :: 00:23:15 / S 00:20:21
wypruje ci flaki skurwielu

!ha :: 00:23:29 / S 00:20:35
jak cie kiedykolwiek jeszcze w zyciu na oczy zobacze
Ja (22:32)
o kurwa
ManTis (22:32)
Egle :: 15:06:38 / S 15:03:45
jesteś po prostu straszny

Egle :: 15:06:52 / S 15:03:59
nie chcę cię niegdy na czy pijanego widzieć
ManTis (22:32)
Egle :: 22:30:34 / S 22:27:41
i tak zdzieliłam cię po twarzy
ManTis (22:32)
CO ROBILEM?
ManTis (22:32)
macalem Cie?
Ja (22:33)
ee no znaczy nic zlego minie zrobiles bo sobie poszlam
Ja (22:33)
a nie pamietasz jak moj facet ci powiedzial ze lepiej zebys nie proboiwal mnei ruszac ?
ManTis (22:33)
przepraszam
Ja (22:34)
bo ja chcialam isc spac juz
Ja (22:34)
i akurat na lozku lezales ty
Ja (22:35)
i pytam sie czy moge sie polozyc i czy nie bedzie problemu a ty ze nie
no to sie klade
i nagle macasz mnie po ramieniu i zaczynasz sie bawic moimi wlosami ,to cie zdzielilam po łapach
ManTis (22:35)
O.O
Ja (22:36)
no i jak cie zdzilialm drugoi raz to na chwile przestales i powiedziales ze moge isc spac
Ja (22:36)
ja taka „dzieki”
ManTis (22:36)
o kuzwa sorry
Ja(22:40)
ale wpotem jak lezalam to sie tak cicho pytasz”spisz?”
Ja (22:40)
a ja „mantis kurwa a po cholere sie pytasz czys spie?co ty kurwa chcesz zrobic?”

***
Ja (22:36)
ej aga co ci mantis na imprezie zrobil?
Ja (22:36)
bo ja mu wlasnie mowie jak mnie obmacywal a on nic nie pamieta i sie zalamuje
Ja (22:36)
a ja mam straszne smiechy
Agata (22:37)
przyjebal sie do mnie
Agata (22:37)
jest na gadu?
Ja (22:37)
ale co tobie i eagle zrobil tonie wiem bo wczesnie wyszlismy
Agata (22:37)
zaraz ja mu powiem co on robil
Ja (22:37)
ale jak przyjebal?
Ja (22:37)
ej no do mnie tez ?
Agata (22:37)
zabije go chyba
Agata (22:37)
i jeszcze sciemnia ze nie pamieta
Ja (22:38)
ej no mojego tez nie pamieta jak sie do mnie przywalal
Ja (22:38)
kurde ale jaki koles spil sie i do wszystkich przywalał
Ja (22:38)
dobrze ze mojego faceta w spokoju zostawił :]

ŁĄCZENIE MĘŻCZYZNY I ALKOHOLU POWODUJE NIEZASPOKOJENIE I UTRATĘ PAMIĘCI, CO W KONSEKWENCJI PROWADZI DO SPOŁECZNEGO ODRZUCENIA.
Minister Zdrowia i Opieki Społecznej


  • RSS