kropkanadi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2004

106. Urodzinowo

4 komentarzy

[Dialog po mojej 18stkowej imprezie, na której Szkrabelka została sfotografowana podczas alkoholowego zgonu z ciastkami,orzeszkami w dredach i butelką wódeczki przy twarzy :) ]

Szkrabelka (28-10-2004 21:13)
nie bede w ogole tego komentowac
Szkrabelka (28-10-2004 21:13)
mialam kurwa ciastka w dredach
Szkrabelka (28-10-2004 21:13)
w ogole przy was nie można zasnąć
Szkrabelka (28-10-2004 21:13)
co za dzicz do cholery
Szkrabelka (28-10-2004 21:14)
na nastepna twoja osiemnastke nie przychodze

:).Może bedę wieczną osiemnastolatką :P?

btw. co myślicie o nowym zdjęciu ? (którego nie umiem tak włożyć żeby było wypośrodkowane -.- może ktoś wie jak to zrobić? :P)

105. Gimnastycznie

7 komentarzy

Pegaz(17:37)
synuuu uzdolniony jestes
Syn(17:37)
rysuje maluje rzezbie gram itd
Syn(17:37)
wiersze i proze pisze też
Syn(17:37)
umiem zrobić fikołka
Syn(17:37)
w obie strony
Pegaz (17:38)
to ja tez umiem
Pegaz (17:38)
i nawet wiecej
Syn(17:38)
kiedyś nawet sie w kutasa pocałowałem

***
Syn(17:40)
jestem lepszy niz manson

A Syn ma wszystkie żebra na miejscu? :P

104. Po psiemu

7 komentarzy

Włochacz (16:33)
kokocha bambocha
Szkrabelka (16:33)
co kurwa?
Szkrabelka (16:33)
ja?
Włochacz (16:33)
nie wiedzialem co napisac
Włochacz (16:33)
moja matka tak nazywa naszego psa

Bez komentarza :D

Szkrabelka (10-10-2004 19:48)
a co sie stalo z twoja kom?
Szkrabelka (10-10-2004 19:48)
stara?
Ja (10-10-2004 19:51)
a mam nowa komore na abonament
Ja (10-10-2004 19:51)
wypasiona jest
Szkrabelka (10-10-2004 19:52)
aha
Szkrabelka (10-10-2004 19:52)
myślałam że ci ukradli
Szkrabelka (10-10-2004 19:52)
i chciałam się z ciebie pośmiać
Szkrabelka (10-10-2004 19:52)
a tu dupa
Szkrabelka (10-10-2004 19:53)
ale fajnie że mi podalaś nowy numer
Szkrabelka (10-10-2004 19:53)
będę sobie dzwonić o 3 nad ranem i dyszeć do słuchawki
Szkrabelka (10-10-2004 19:53)
a jakby były jakies dziwne odgłosy ssania to tez ja

No to teraz już będziecie wiedzieli kto to jakby co :).Lepiej nie podnoście telefonów…:]

Włochacz (7-10-2004 19:22)
ej a nauczyles sie polozen stolic?
Włochacz (7-10-2004 19:23)
HALO
Ja (7-10-2004 19:24)
jestem
Włochacz (7-10-2004 19:24)
aa polozenia sa na mapce
Włochacz (7-10-2004 19:24)
to zajebiscie
Ja (7-10-2004 19:24)
eee co za ciulas przeciez na mapce jest zaznaczone kwadracikiem gdzie lezy stolica
Ja (7-10-2004 19:24)
no wlasnie
Ja (7-10-2004 19:25)
ja sie uczylam juz na mapce zeby lepiej zapamietac
Włochacz (7-10-2004 19:25)
ciulas to se mozesz mowic do swoich kumpli z osiedla
Włochacz (7-10-2004 19:25)
a do mnie magister bolec
Ja (7-10-2004 19:25)
-.-
***
Ja (7-10-2004 19:25)
w ogole fajnie sie nauczylam stolic pierwszych czterech (od dołu) wysepek
Ja (7-10-2004 19:25)
mama taka historyjke:
Ja (7-10-2004 19:26)
że był sobie prezydent Bush (St.George’s) i on był królem (Kingstown) ale przeszedł pewnego dnia przez most (Bridgetown) i ucielo mu jajka i został kastratem (Castries)
Ja (7-10-2004 19:27)
fajne nie ?

Jak dla mnie każdy sposób jest dobry. Jakieś inne pomysły?

PS. AUDIOTELE :Czy z Bolcostwa można zrobić magistrat?
Na odpowiedzi czekamy w godzinach od 3 do 5 nad ranem w dniu 32 października.Pierwsze dziesięć osób dostanie prezent niespodziankę.;)


  • RSS