kropkanadi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2004

Agata (8-11-2004 20:15)
Normalnie nie wysyłam łancuszków ale tutaj sprawa jest poważna To jest wiadomość maturzysty Jeśli chcesz zdać egzamin wyślij ją wszystkim maturzystom, ktorych masz na liście kontaktów Jeżeli tego nie zrobisz dostaniesz tą wiadomośc za rok no i wpisz się PawełAniaNatalia lord_maciek Sniezka) Misiek M@@ti:)Madzia BlondigutekWilly)Kasia KAMILA kasia1986 Kiełas DRGSAleks2003Patunia titi Agniesia TOMUŚGośkaChmielMateuszGazikMała GmartusiaGuzioMartaEmilkamichalMariuszBartek AgnieszkaAgatkaZyta ula igaorszulaRAKOŚ)Piotrek OlaMolkier Krawiec SŁODZIKRobertOlkaDanieldagaSylwanka (14:18)
SylwankaSylwanka (14:18)Paula (14:26)
MasstiMagdaMonikaJustyna cieśla Hofer agata

Ja (8-11-2004 20:16)
ej agata nie mow ze w to wierzysz
Agata (8-11-2004 20:16)
nie wierze
Agata (8-11-2004 20:17)
chuj mnie obchodzi ze ‚kacprowi upierdolilo noge jak nie wyslal’ ale z maturą nie ma zartow :P
Ja (8-11-2004 20:17)
-.-
Ja (8-11-2004 20:17)
kacper zdal i tak..bez nogi
Agata (8-11-2004 20:17)
no wlasnie, bo wysłał
Agata (8-11-2004 20:18)
jakby nie wyslal, to by nie zdał i i tak by nogi nie miał
Ja (8-11-2004 20:20)
by bylo podwojne nieszczescie
Ja (8-11-2004 20:20)
a renata b. tez nie wyslala i potem powiedziala „kofana anana”
Agata (8-11-2004 20:22)
reneta b. w ogole nie wysyla łańcuszkow i widac czym to sie konczy…

Zakładamy OKPŁ – Oficjalny Komitet Pierdolenia Łańcuszków. Kto jest za? Aby dostać się do komitetu należy podać przykład najbeznadziejniejszego (zdaniem kandydata) łańcuszka internetowego. Zapraszamy do zapisów (bez wpisowego :]).

[Rozmowa o panu X - wielce mrocznym (jak to got) gocie :] ]

Ja (3-11-2004 20:55)
cicho moj facet juz sie smial ze koniecznie mu zrobi zdjecie
Michał (3-11-2004 20:55)
tak!
Michał (3-11-2004 20:55)
doskonały pomysł!
Michał (3-11-2004 20:55)
a potem wysłać należy na jakąś stronę pedalską
Michał (3-11-2004 20:56)
„Młody przystojny got, pozna pana szukającego mrocznego ukojenia”
Ja (3-11-2004 20:59)
starszego pana
Ja (3-11-2004 21:00)
z dużym wąsem, bokobrodem i piwnym gabarytem
Michał (3-11-2004 21:00)
który wprowadzi go w arkana mroku
Michał (3-11-2004 21:00)
niemieckie personalnia mile widziane
Ja (3-11-2004 21:00)
arkana mroku rotfl :D
Ja (3-11-2004 21:00)
kurde ciekawe jakby taki facet wygladal
Ja (3-11-2004 21:00)
i jakby cie wprowadzal w te arkana
Michał (3-11-2004 21:01)
www.metal-archives.com
Michał (3-11-2004 21:01)
sprawdź sobie niemieckich gotów
Michał (3-11-2004 21:01)
jeden się nazywa Koop-Lampe
Michał (3-11-2004 21:01)
czad nie?
Ja (3-11-2004 21:01)
kop lampę?
Ja (3-11-2004 21:01)
no czadzik
Ja (3-11-2004 21:01)
wiadomo goci ciemność lubią
Michał (3-11-2004 21:01)
kóp lampę bardziej
Michał (3-11-2004 21:01)
kup kurwa
Michał (3-11-2004 21:02)
koleś się z powołaniem minął

***
Michał (3-11-2004 21:02)
swoją drogą to prawie tak mroczne jak Lucyfer
Ja (3-11-2004 21:02)
jak on tak mógł
Michał (3-11-2004 21:02)
który w końcu oznacza niosący światło
Ja (3-11-2004 21:02)
lucyfer mi sie zawsze kojarzy z kaloryfer

:] Bo grunt to być mrocznym jak noc grudniowa. To teraz bardzo trendi.


  • RSS