kropkanadi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2005

Pegaz (12:51)
wiesz kogo wczoraj poznalem!?!?!?!?
Ja (12:51)
kogo?
Pegaz (12:51)
G*******!
Ja (12:51)
o kurwa
Pegaz (12:51)
dokladnie
Ja (12:51)
a ja go raz widzialam na zywca
Pegaz (12:51)
O KURWA
Pegaz (12:51)
ale ja z nim gadalem
Ja (12:51)
i co i co ?
Pegaz (12:51)
przesiedzialem cala impreze
Pegaz (12:52)
jacka trzeba bylo zbierac z ziemi bo nie mogl ze smiechu wyrobic
Pegaz (12:52)
mowie ci , wiekszego kretyna w zyciu nie spotkalem
Ja (12:53)
o jeza
Pegaz (12:53)
opowiadał o tym jak walil sobie konia na imprezie w kolpie u Z********
Pegaz (12:53)
i ktos wszedl
Pegaz (12:55)
masakra w kazdym raize
Pegaz (12:55)
kompletna
Pegaz (12:57)
albo slyszalas o czyms takim jak origami z fiuta?
Ja (12:57)
O_O

***
Ja (12:58)
a co to?
Pegaz (12:58)
no origami z fiuta
Pegaz (12:58)
czlowiek cale zycie uczy sie czegos nowego :]
Ja (13:02)
ale jak to sie robi?
Pegaz (13:02)
nie wiem
Pegaz (13:03)
nie prezentowal na szczescie
Pegaz (13:03)
aczkolwiek bardzo chcial

Ciekawe co on tam skladal? Żabkę czy kwiatuszka?

Dziemak (21:46)
long live space race, long live MOLVANIA
Ja (21:49)
proste
Ja (21:49)
fly away in my space rocket
Ja (21:49)
you dont need put money in my pocket
Dziemak (21:50)
I put my coś tam in your socket
Ja (21:50)
to jest pozniej dwa wersy
Ja (21:50)
i put my love costam in your socket
Dziemak (21:51)
Zladko jest wyjebany
Dziemak (21:51)
a podobno była z nim taka historia, że chciał wystartowac na Eurowizji
Dziemak (21:51)
jako reprezentant kraju MOLVANIA
Dziemak (21:52)
i choć początkowo organizatorzy dali się nabrać, nic z tego nie wyszło

Cholera no…Proponuję aby fani Zladka założyli kraj MOLVANIA aby mógł on wygrać ten badziewny konkurs! Kto jest za ???!!!

[nie wiesz o co chodzi? wejdź na stronę z piosenką Zladka]


  • RSS