NAUKOWO
***
Szkrabelka (13:50)
no u nas niestety jest mnostwo zajec ktore niekoniecznie mi podchodza
Szkrabelka (13:50)
albo podchodza
Szkrabelka (13:50)
do gardła wraz z trescia zoladkowa
Ja (13:50)
nie no u nas jest strasznie duzo filozofii
Ja (13:50)
w sumie o jedne zajecia wiecej jak psychologii
Szkrabelka (13:50)
my na drugim roku mam filozofie przyrody
Ja (13:51)
filozofia przyrody rotfl :D
Ja (13:52)
kwiat paproci rozwazajacy o swoim bycie w noc świętojańską :]
Szkrabelka (13:52)
chodzi o filozofow przyrody moja droga
Ja (13:52)
aa
Ja (13:52)
czyli? :P
Ja (13:54)
dziwnie
Szkrabelka (13:54)
no w starozytnosci byli tacy filozofowie przyrody
Szkrabelka (13:54)
anaksymander
Szkrabelka (13:54)
i kto tam
Szkrabelka (13:55)
i tak mysle
Szkrabelka (13:55)
ze moze to o nich bedzie mowa
Szkrabelka (13:56)
aczkolwiek istnieje mozliwosc ze jednak beda to rozmyslania ziemniaka czekajacego na to az ktos wytnie z neigo kolenchyme
Ja (13:56)
no nie mow ze cie to nie ciekawi co mysli taki ziemniak
Szkrabelka (13:57)
ciekawi!
Ja (13:57)
myslisz ze on czuje ze dobiega jego kres?
Szkrabelka (13:57)
gdybys slyszala co ja wygaduje jak sie ucze botaniki
Szkrabelka (13:58)
jak np mowie o hipokryzji aparatu golgiego ktory bedac obok ER jest podobny do ER a bedac obok blony kom jest podobny do blony i tylko mniej wiecej na srodku jest naprawde soba
Szkrabelka (13:58)
albo jak oświadczyłam znajomym któregoś dna ze chciałabym być amyloplastem
Szkrabelka (13:59)
zdarza mi się personifikować organella komorkowe
Szkrabelka (13:59)
i mam zamiar otworzyc nowa dziedzina nauki
Szkrabelka (13:59)
psychologia komórki
Szkrabelka (13:59)
ale to narazie plany
Ja (14:00)
o moglybysmy polacxzyc swoje sily normalnie
Ja (14:00)
wlasnie moze leczenie psychologii komorki doprowadziloby do wyleczenia nieuleczalnych dzisiaj chorob
Ja (14:01)
oze w tym twki problem
Szkrabelka (14:01)
no tez tak mysle
Szkrabelka (14:01)
mi sie np wydaje ze zanikaja mi grzebienie mitochondrialne
Szkrabelka (14:02)
przez co mam mniej energii
Szkrabelka (14:02)
a dlaczego grzebienie zanikaja?
Szkrabelka (14:02)
bo czuja się źle
Szkrabelka (14:02)
proste
Szkrabelka (14:02)
a co zrobić żeby poczuły się lepiej?
Szkrabelka (14:03)
i to zadania dla psychologa komórki
Ja (14:04)
yea
Ja (14:04)
jak dostaniesz Nobla to pamietaj ze mnei znasz :]

***
Szkrabelka (14:28)
ja idę na bal biologów
Szkrabelka (14:28)
na sylwestra
Ja (14:29)
zartujesz chyba
Ja (14:29)
i co? wszyscy sie tam przebiorą za polipy ? :P
Szkrabelka (14:30)
tak
Szkrabelka (14:30)
nie no idę na impreze do dziewczyny z roku gdzie będę pewnie sami ludzie z roku anszego
Szkrabelka (14:30)
wiec wiadomo czym się to skonczy
Szkrabelka (14:31)
rozmowami o syngamus trachea o 3 nad ranem
Szkrabelka (14:31)
dzis grałam z Radkiem w inteligencje
Szkrabelka (14:31)
były dwie kategorie
Szkrabelka (14:31)
pierwiastek chemiczny i nazwa łacińska
Szkrabelka (14:31)
rozwijają mnie te studia

ROZRYWKOWO
***
Szkrabelka (14:20)
a jak tam sprawy sercowe ?
Ja (14:20)
hehe
Ja (14:20)
jestem wierna psychologii ;P
Ja (14:21)
nie no nic tam sie nie dzieje szcegolnego
Ja (14:21)
czekam na swojego ksiecia na bialym koniu ;]
Szkrabelka (14:21)
ale coś tam się działo
Szkrabelka (14:21)
i nic?
Ja (14:22)
no dzialo sie tyle ze mi sie podobaly rozne osoby i sie z nimi umawialam na randki
Ja (14:22)
ale w nikim ksiecia nie odnalazlam :P
Szkrabelka (14:22)
:]
Szkrabelka (14:22)
puszczałaś się nie bojmy sie tego słowa :]
Ja (14:23)
no jasne na prawo i lewo a nawet do przodu i w tyl :P
Szkrabelka (14:23)
sie wie
Ja (14:23)
to przez te moje kurwiki w oczach :]

***
Szkrabelka (14:23)
a co u G.?
Szkrabelka (14:23)
to ostatnie pytanie
Ja (14:26)
a u G. nie wiem bo sie nie odzywa choc pisze do niego od miesiaca zeby mi oddal moje rzeczy
Szkrabelka (14:26)
twoje rzeczy?
Szkrabelka (14:26)
majtki ?
Ja (14:27)
nie 3 moje komiksy
Ja (14:27)
a ja mam jego plyte,tiszerta oraz jasiek z poszewką
Szkrabelka (14:27)
nie pytam

O tak oto powstała najdłuższa notka w historii :).W nagrodę pani Szkrabelka otrzymuje talon na dwutygodniowy pobyt w Nowosybirsku chuj wie gdzie dokładnie. Gratulujemy :)

Update:
http://www.moheroweberety.net/go/pl/
WSPIERAMY I ŚWIETNIE SIĘ PRZY TYM BAWIMY! ZOBACZ KONIECZNIE!