Pegaz (17:50)
siema
Pegaz (17:50)
podobno jedziesz do kefasa
Mid (17:50)
nie nie jade w koncu a co?
Pegaz (17:50)
a czemu nie jedziesz?
Mid (17:51)
bo tam nie ma lazienki a ja mam okres i musze miec lazienke
Pegaz (17:51)
to nie mozesz ze tampaxa zalozyc?
Pegaz (17:51)
chociaz jak masz okres to moze faktycznie lepiej nie jedz
Mid (17:53)
nie miewam zespolow napiecia spoko
Pegaz (17:53)
nie… nie dlatego
Mid (17:53)
przeciez tampona tez trzeba zmieniac i to w higienicznych warunkach a nie w krzakach kolo domu
Mid (17:53)
aha domyslam sie czemu -.-
Mid (17:53)
zboczeniec
Pegaz (17:53)
to musisz do krzakow chodzic? nie mozesz w domu tego zrobic?
Pegaz (17:53)
co to za zwyczaje?
Mid (17:53)
chociaz niektorzy lubia „jechac na czerwonej fali” ;]
Mid (17:53)
ale nie ja
Pegaz (17:54)
tak, ciekawe ktory smialek niczym Mojżesz przeszedłby przez morze czerwone…

***
Mid (17:54)
no tam w domu nie ma kibla podobno
Pegaz (17:55)
no to musisz miec do tego kibel?
Pegaz (17:55)
nie mozesz tego zrobic w pokoju? albo w kuchni? czy boisz sie ze sie poleje?
Mid (17:55)
-.-
Mid (17:55)
nie chcialabym zeby ktos wpadl i mi zrobil zdjecie -.-
Mid (17:56)
nie masz okresu nie wiesz jak to jest i ciesz sie tym faktem
Pegaz (17:56)
ale miewam porannego drąga
Pegaz (17:56)
to nie to samo?..

***
Mid (17:58)
poranny drag nie jest obciachowy
Mid (17:58)
jest praktyczny
Pegaz (17:58)
tak? do czego go uzywasz? bo ja czasem kubek z kawą se postawie

No to gratulujemy panu… Miłych wakacji wszystkim z okresem lub porannym drągiem ;).