kropkanadi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2007

153. Mrocznie

1 komentarz

Mid 15:26:21
e to nie jestes satanista ;]
Pegaz 15:26:36
sorry
Pegaz 15:26:47
wychodze w ten sposob poza krag twoich matrymonialnych zainteresowan ;)
Pegaz 15:26:51
jak mniemam
Mid 15:32:11
oczywiscie
Mid 15:32:19
ja moge sie zwiazac tylko z kims naprawde mrocznym
Mid 15:32:30
ktos kto poczuje rowniez moj wewnetrzny mrok
Pegaz 15:32:32
nie maluje paznokci ;]
Mid 15:32:45
i zlaczymy sie razem w ciemnosci
Pegaz 15:32:46
jestes tak mroczna ze jak przechodzisz to az swiece gasną
Mid 15:32:53
rotfl ;]

Mid (20-04-2007 0:47)
dam Ci do wszystkich numery i sam nakrecaj akcje
Mid (20-04-2007 0:47)
ja sie juz raz pofatygowalam
Barthezz (20-04-2007 0:48)
omg
Barthezz (20-04-2007 0:48)
no to
Barthezz (20-04-2007 0:48)
zrobmy tak
Barthezz (20-04-2007 0:48)
ze ja nakrece czesc osob
Barthezz (20-04-2007 0:48)
i ty czesc ;]
Mid (20-04-2007 0:51)
i co ja z tego bede miala?
Barthezz (20-04-2007 0:51)
materialistko
Barthezz (20-04-2007 0:51)
no przyjde
Barthezz (20-04-2007 0:51)
qrwa
Barthezz (20-04-2007 0:51)
wtedy leczylem
Barthezz (20-04-2007 0:51)
NAJWIEKSZEGO KACA
Barthezz (20-04-2007 0:51)
jakiego mialem od 2 lat
Barthezz (20-04-2007 0:51)
w sobote urwal mi sie film na 2 godizny !!!! ;]
Barthezz (20-04-2007 0:52)
wiec nawet jakby na ognisku byla gola baba
Barthezz (20-04-2007 0:52)
to bym nie wpadl
Barthezz (20-04-2007 0:53)
co ja mialem z tego ze 3 lata chodzilem do takiej szkoly chujowej…
Barthezz (20-04-2007 0:53)
oooo
Barthezz (20-04-2007 0:53)
wiem
Mid (20-04-2007 0:53)
zajebistych ludzi poznales ;]
Barthezz (20-04-2007 0:53)
jak moglem zapomniec
Barthezz (20-04-2007 0:54)
co bedziesz miala z tego
Barthezz (20-04-2007 0:54)
spotkasz mnie :D
Mid (20-04-2007 0:54)
osz kurwa padam na twarz ;]
Barthezz (20-04-2007 0:54)
HAHAHAHA
Barthezz (20-04-2007 0:54)
no co Ty nie jarasz sie :D
Mid (20-04-2007 0:54)
czy bede mogla dotknac Twej szaty?
Barthezz (20-04-2007 0:54)
szaty?
Barthezz (20-04-2007 0:54)
hahhaha
Barthezz (20-04-2007 0:55)
narazie to nei chcesz ogarniac ludzi wiec ogniska nie bedzie
Barthezz (20-04-2007 0:55)
wiec dotykania tez nie bedzie ;/
Mid (20-04-2007 0:57)
fak szit meeeen
Mid (20-04-2007 0:57)
aa czy twoje sztay maja chociaz jakies wlasciwosci magiczne?
Barthezz (20-04-2007 0:59)
magiczne?
Barthezz (20-04-2007 1:00)
szaty
Mid (20-04-2007 1:00)
no
Barthezz (20-04-2007 1:00)
kurwa
Barthezz (20-04-2007 1:00)
jakie magiczne szaty :)
Mid (20-04-2007 1:00)
bo po co mam dotykac jak Twoje lachy z lumpeksu juz nic nie daja
Mid (20-04-2007 1:00)
;]
Barthezz (20-04-2007 1:00)
lachy ;]
Mid (20-04-2007 1:00)
łachy :P
Barthezz (20-04-2007 1:01)
nie wiem no ogolnie to nikt tak z marszu mi lachy nie dotyka ;p
Mid (20-04-2007 1:07)
Twoja glupota mnie czasem poraza ;]
Mid (20-04-2007 1:07)
bardziej niz niejedna szata cesarza :P
Mid (20-04-2007 1:08)
na razie ;]

***
Mid (13-04-2007 20:18)
a nei uwierzysz kogo widzialam ostatnio na stacji metra :P
Dziemak (13-04-2007 20:18)
:))
Mid (13-04-2007 20:19)
no zgaduj :P
Mid (13-04-2007 20:21)
podpowiem ze to nasza wspolna ulubiona postac dnia codziennego
Dziemak (13-04-2007 20:21)
hmm
Dziemak (13-04-2007 20:22)
niech pomyślę…
Dziemak (13-04-2007 20:22)
Premier Kaczyński?

Przyjemnej majówki wszystkim :)


  • RSS