kropkanadi blog

Twój nowy blog

Szkrabelka (23:47)
masz windows98 i ogladasz na wspolnej
Szkrabelka (23:47)
kurwa ja bym si ejuz zabiła
Ja (23:48)
brzmi jak „masz dałna i wąchasz dupe łosia”
Szkrabelka (23:48)
to jakis cytat?
Ja (23:48)
nie…moje filozofie
Szkrabelka (23:49)
ładne
Szkrabelka (23:49)
zapisze sobie to gdzieś

CzarnaAnia (22:02)
hehe wejdz sobie na www.nastolatki.pl na forum dzialu subkultury… moshna siem zajebac ze smeichu!
Ja (22:02)
oooo uwielbiam takiie forum
CzarnaAnia (22:02)
hihihi
CzarnaAnia (22:02)
sluchaj zabic siem jak nei wiem cio
Ja (22:03)
eee…
Ja (22:03)
cos ty mi podesłała-.-
Ja (22:03)
to jest strona porno!
CzarnaAnia (22:03)
e…
CzarnaAnia (22:03)
poczekaj dam ci normalnie linka od siebie
CzarnaAnia (22:04)

http://nastolatek.pl/

Ja (22:04)
no to kurna anka -.-
CzarnaAnia (22:04)
ups fakt troche siem pomylilam
Ja (22:04)
nastolatki.pl a nastolatek.pl to jest inna bajka
Ja (22:04)
-.-
CzarnaAnia (22:04)
wim wim siorx
Ja (22:04)
dobra ale nie wnikam jakie ty strony zwiedzasz….

Szkrabelka (19:38)
odbierz mejla
Szkrabelka (19:39)
to sobie zobaczysz co robię przez pół dnia dzis
Ja (19:39)
jaaaaa jakie zajebisteeee
Ja (19:39)
masz kamerke internetowa?
Szkrabelka (19:40)
nie
Szkrabelka (19:40)
to zdjecia z komorki
Ja (19:41)
łoł to sa zdjecia z koma O_O super
Ja (19:41)
kurna ale masz komore…ja tez chce taka
Ja (19:42)
ja wstawie to pierwsze zdjecia na kropke bo jestes na nim zajebiscie anonimowa
Szkrabelka (19:43)
a jak to zrobisz
Szkrabelka (19:43)
?
Ja (19:44)
a no fakt jak ja to zrobie….?
Ja (19:44)
wiem wstawie na fotke
Ja (19:44)
albo na rotfla :D:D:D:D:D:D:D
Szkrabelka (19:44)
spierdalaj
Szkrabelka (19:45)
na rotfla to daj swoją klase lamusie

Ja (19:32)
ide normalnie na wspolnej ogladac
Ja (19:32)
bo widze ze mi w wymyslaniu hasla nie pomozesz
Szkrabelka (19:32)
jestes pojebana
Szkrabelka (19:32)
mowilam ci juz to?
Ja (19:32)
…nie?…a jestem?
Szkrabelka (19:33)
jestes
Szkrabelka (19:33)
jak o żesz kurwa ja pierdole
Szkrabelka (19:33)
jak można ogladac na wspolnej?
Szkrabelka (19:33)
i jeszcze sie do tego przyznawac
Ja (19:33)
ej to jest fajny serial….
Ja (19:34)
kurna jak agata ogladala telenowele brazylijskie to sie z niej nie smialas
Szkrabelka (19:34)
bo ja też oglądałam

no comments :P….

Ja (22:48)
basia możesz mi powiedzieć co ty robiłaś na stronie dla gejów „rainbow people”? (ale gejowa nazwa swoją drogą…)
Szkrabelka (22:49)
no wpisałam w wyszukiwarce „sex oralny” + „zapalenie gardła”… jak zawsze…
Ja (22:50)
jak zawsze…?
Ja (22:50)
ja wszystko powiem tomkowi
Szkrabelka (22:51)
ale on wie, bo my tak razem -.-’
Szkrabelka (22:51)
jak nam się nudzi
Ja (22:51)
aha to ” „sex oralny” + „zapalenie gardła”… jak zawsze… ” tak?
Szkrabelka (22:51)
to wpisujemy np „święty mikołaj” + „mogolskie parówki” + „ropna infekcja odbytnicy”
Ja (22:52)
i co wam wychodzi?
Ja (22:52)
www.microsoft.com :P
Szkrabelka (22:52)
strona o głodzie w burkina faso.. -.-’

Alinka (21:46)
zapalenie migdałków może być od sexu oralnego….hę szkrabla to ma pomysły
Ja (21:50)
to ona powiedziala nie ja
Alinka (21:51)
wiem przecież….jak to mawiała moją nauczycielka polskiego : głodnemu chleb na mysli

Hmmm zaczynam się martwić…toteż specjalnie dla Ciebie Szkrabla…tak na przyszłość i w razie czego ;)

bolek_i_lolek.jpg

Szkrabelka (0:09)
no to szybko bo moje migdałki chcą już iść spać
Szkrabelka (0:09)
czytałam że zapalenie migdałków może być od seksu oralnego… hmm
Szkrabelka (0:10)
i czytalam też że najczesciej jest u dzieci w wieku 7-14 lat
Szkrabelka (0:10)
no to ładne rzeczy
Ja (0:12)
hmmm czy te dwie zaleznosci sie jakos lacza a propos tych migdałków….
Szkrabelka (0:13)
które?
Szkrabelka (0:13)
no wlasnie nie wiem
Szkrabelka (0:13)
ale jak tak to dziwna jest ta dzisiejsza mlodziec
Szkrabelka (0:13)
dzieci o wiele wczesniej dorastaja
Szkrabelka (0:13)
jak ja mialam od 7 do 14 lat to tak nie bylo

Ja(13-09-2003 15:19)
nara lamusie
Gonziak (13-09-2003 15:19)
papa
Ja (13-09-2003 15:19)
pfff (plask)
Gonziak (13-09-2003 15:19)
pff :P
Gonziak (13-09-2003 15:19)
pff (laga)
Gonziak (13-09-2003 15:19)
:]
Gonziak (13-09-2003 15:19)
/me ** UNIK PSHED SMIERTELNYM CIOSEM *
Gonziak (13-09-2003 15:19)
:]
Ja (13-09-2003 15:20)
unik ci sie nie udal
Ja (13-09-2003 15:20)
(plask)(plask)(plask)
Gonziak (13-09-2003 15:20)
/me gleba
Ja (13-09-2003 15:20)
haha
Ja (13-09-2003 15:20)
/me tryumph
Gonziak (13-09-2003 15:20)
z kopa w krocze [ ohhh ty masz jaja O_O ]
Gonziak (13-09-2003 15:21)
/me O_O
Ja (13-09-2003 15:21)
to poldupki tylko mi sie przekrecily troiche
Ja (13-09-2003 15:21)
dobra juz je przesunelam
Gonziak (13-09-2003 15:22)
hyhyhyyh
Ja (13-09-2003 15:22)
szikadens mon
Ja (13-09-2003 15:22)
„zadnych wojen zadnych waaaalk”

„….nie ma głupich waśni,nie ma różnych ras” :]
(i wszyscy razem…)kaaajne grencen

Szkrabelka (22:38)
ale wiedz ze niewazne czy chlopiec powie „sluchaj nie chce sie w to zaglebiac emocjonalnie” czy „to dla mnie troche za wczesnie, teraz nie jestem ci w stanie powiedziec ‚kocham’” czy powie ” alez ja cie kocham, moje serce plonie moj ty schabowczaku z kapuchą” czy powie ” to na ciebie czekalem przez cale zycie” to w kazdym przypadku chodzi o sex
Szkrabelka (22:38)
nawet jeśli sami o tym nie wiedzą
Ja (22:40)
jezu mam nadzieje ze nie bedziesz pracowac nigdy w bravo
Szkrabelka (22:44)
dlaczego?
Ja (22:44)
nie nadajesz sie
Szkrabelka (22:45)
jak to nie?
Ja (22:45)
ale bylabys dobra wychowawczynia w pensjonacie dla dziewcząt
Szkrabelka (22:45)
właśnie że tak
Szkrabelka (22:45)
kurwa się nadaję jak 120

A w niedziele idżmy do kościoła,z dobrą gazetą w ręku.

Ja(23:12)
kurde zaczynam sie zastanawiac czy nie zrobic bloga rozmowyzbasia.blog.pl
Ja(23:12)
spokojnie by byla codziennie notka
Ja(23:12)
blog sponsored by pierdoły.com

O 23:12 ludzie mają przelomowe pomysły.
I tak to sie wszystko nam zaczyna,za lasami,i górami,i dołami i wszystkiego razy siedem.

Bo „Informatyzacja jest współczesną postacią Oświecenia…”.(pan premier)

Notka sponsorowana by portal
http://www.dupa.com
z pozdrowieniami dla pana Leszka – naszego oddanego kolegi.


  • RSS